کلیه کوچک کردن دلایل شایع و درمان آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه کوچک کردن دلایل شایع و درمان آن

کوچک کلیه ممکن است در کلیه چپ و راست رخ می دهد، و یا هر دو آنها. برخی از افراد با کلیه کوچکتر به دنیا آمد، اما برخی از بیماری ناشی از. امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد دلایل شایع و درمان کلیه کوچک اشتراک، امید آن می تواند به شما کمک کند تا بدانند این بیماری روشن است.

متوسط اندازه طبیعی کلیه، باید با 10 ~ 12 سانتی متر باشد. 5 ~ 7 سانتی متر عرض. 3 تا 5 سانتی متر ضخامت. بنابراین اگر کلیه شما کوچکتر از حد نرمال است، شما باید با توجه به آن، که ممکن است نشان می دهد کلیه ها در برخی از راه های آسیب دیده شده است.

بیماری طولانی مدت کلیه خواهد بافت کلیوی، به ویژه گلومرول آسیب، موجب کوچک کلیه است. بنابراین، هنگامی که افراد به نارسایی کلیه، نارسایی کلیه و به خصوص ارومیه، سطح کراتینین سرم و نیتروژن اوره افزایش خواهد یافت، پس از آن کلیه می شود جدی آسیب دیده خواهد شد، موجب کوچک شدن کلیه. علاوه بر renalis سل ریوی، تنگی شریان کلیه دیسپلازی مادرزادی و کلیوی نیز می تواند کوچک کلیه شود.

برای افراد مبتلا به کلیه کوچکتر، آنها باید توجه بالا به آن پرداخت. از آنجا که تنهاthe GFR کمتر از 50٪ است، نشانه هایی مانند اراده کوچک کلیوی رخ می دهد. در یک کلام، آتروفی کلیه است که نزدیک به بیماری طولانی مدت کلیه مربوط می شود. آتروفی کلیه و عملکرد کلیه تغییرات مکمل به یکدیگر، زمانی که بیماران مبتلا به آتروفی کلیه در حال حاضر به نظر می رسد و یا به ناچار اختلال عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه، اورمی وجود دارد.

وقتی مردم رو پلاستیک حرارتی کلیه، آنها باید فورا اقدامات برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را. همانطور که همه ما می دانیم که بعد از کلیه کوچک کردن آن سخت به عقب است، اما با کمک درمان مناسب، عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر است، به درمان منحصر به فرد از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، با کمک آن، بیشتر و بیشتر مردم به زندگی عادی.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دلایل شایع و درمان کلیه کوچک، شما خوش آمدید به چت با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، انقباض کلیه، کلیه کوچک، دلایل Commom و درمان کلیه کوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 21715
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: